CLICK TO KNOW ME

contest (6024) Danbo's journey (513) Event (8991) Fakta menarik (928) festival (788) Gadget (562) industrial training (343) kehidupan (432) makan2... (453) MaLaYsIa best PlacE (653) nice place at Korea (315) pendapat (2343) personal (4553) photography (3224) project sabtu (342) Sesi Terjah Blogger (993) SukA-SukI (5634) travel (434) wordless wednesday (1111)

Theme © ???



bufday Party Part 1
Tuesday, March 23, 2010 | 3 comments
gambar yang di "edit" oleh aku..hehe
hai readers (ayat areda)..hehe...
waaa...rajinnya aku mengupdate blog nie.hahaa
ni semua disebabkan tahap kebosanan maksima yang melanda..
walaupon banyak kerja yang perlu disiapkan tapi rasa jiwa aku kosong yang amat
ape lagi...blog la..huhu
kali nie aku nak cerita pasal bufday party part 1..apela aku nie wat post part 2 dulu pastu baru part 1..haha
bufday pasty die berlangsung pada 13/3/2010 di discussion room of English Town..tak sangka pulak kawan2 malaysia aku nie sudi wat suprise party untuk aku..thanx korang..hehe
mula2 dapat call dari keat,dia bagitau kene pergi meeting ..mula2 malas jugak nak pergi tapi tetap merajinkan diri jugak..
tapi bila sampai2 je aku tengok ade sebijik kek seperti gambar di bawah..

ermmm..sedapnyaaaaa~~
dan beberapa snacks,beverages...waaa..
diorang cakap sebab bufday aku..
terbaeklah korang semua..hehehe
thanks untuk kali ke-2..huhu
lepas tu aku ajakla rumet korea aku..nama die sebenar die park hyo song, nama english die pulak ialah evan..aku nak korang komen pasal die..tajuknya.."DIA MACAM ORANG MALAYSIA KE ORANG KOREA"..huhu
dan amir pon bawak rumet die, sung young heng nim (photogapher untuk post kali nie ) dan keat pon bawak la rumet dia jugak,dave.
then, berlangsung la majlis nie...

sama2 menyanyikan lagu bufday dalam versi melayu,chinese,english n korea..: )


tiup lilin



tiba2..evan bagi aku satu shot..cisssss




kek tersebut yang telah dibedah..huhu





sama2 bergambar kenangan



lepas makan kek dengan snacks2 yang ade..terasa lapa lagi..tetibe aku pon teringat pasal maggie kari aku yang berlambak dalam bilik yang baru je expired..lantakla,expired pon expired la..hehe
kami makan dalam 15 bungkus maggie kari yang dimasak bersama-sama..huhu



edit lagi..posing mantap dengan evan,..hehe


to awwa,wanie,amir,hakim,kiet,poh wei,siew fang,cheng tian,zi hui,yew hong,ei lien : thanx for the bufday party...thanx alot untuk kali ke-3..hehe
korang memang terbaekkk..ehhehe
to sung young heng nim..thanx for the nice pics from your DSLR..: )

Labels:


NEWER
PAST



home profile shaifulshafian