CLICK TO KNOW ME

contest (6024) Danbo's journey (513) Event (8991) Fakta menarik (928) festival (788) Gadget (562) industrial training (343) kehidupan (432) makan2... (453) MaLaYsIa best PlacE (653) nice place at Korea (315) pendapat (2343) personal (4553) photography (3224) project sabtu (342) Sesi Terjah Blogger (993) SukA-SukI (5634) travel (434) wordless wednesday (1111)

Theme © ???



bercerita,menunjuk atau Over exposed???
Monday, May 10, 2010 | 10 comments



sesekali duduk berpikir...
n terpikir...memikirkan...
adakah aku wat blog nie utk menunjuk2 ape yg aku lakukan?...
semestinya tidak..
aku just buat blog ni untuk "BERKONGSI" pengalaman aku dengan kawan2 tentang perjalanan hidup aku n ape yang aku lakukan..
n mugkin ape yang aku lakukan nie menjadi contoh atau guide untuk orang laen..
post aku sekarang ni aku banyak bercerita tentang tempat2 menarik di Korea dan ape yang aku lakukan di sini....n maybe aku juga dapat berkongsi pengalaman aku dengan orang lain..huhu


bercakap pasal menunjuk n overexposed pulak...
sekarang ni aku banyak lihat trend member2 aku cakap pasal ape yang diorang akan buat n nak buat kat facebook @ YM @sometime blog..
n sometimes aku pon buat..huhu...
tapi kadang2 ape yang kita (member n termasuk aku) buat ni, ade sesetengah pihak cakap macam nak menunjuk2 laa...
nak bangga diri laaa...
nk kasi semua orang tengok dia tu hebat laaaa....
aku pon bingung sekarang ni..
n mintak tolong sapa2 yang baca post aku ni..
please comment samada apa yang aku or kawan2 or orang2 or manusia buat ni...


BERCERITA, MENUNJUK atau OVEREXPOSED??????????????????

n macam mana ciri2 BERCERITA, MENUNJUK atau OVEREXPOSED ni.....

Labels:


NEWER
PAST



home profile shaifulshafian