CLICK TO KNOW ME

contest (6024) Danbo's journey (513) Event (8991) Fakta menarik (928) festival (788) Gadget (562) industrial training (343) kehidupan (432) makan2... (453) MaLaYsIa best PlacE (653) nice place at Korea (315) pendapat (2343) personal (4553) photography (3224) project sabtu (342) Sesi Terjah Blogger (993) SukA-SukI (5634) travel (434) wordless wednesday (1111)

Theme © ???



Shy bukan CINTA, Love is CINTA
Wednesday, April 18, 2012 | 4 comments

"woit ko tgk gurl tu..sebab ko lmbat dah kene kebas"...
perkataan nie slalu aku dengar terutamanya dlm drama melayu la kan..huhu
kekadang aku pon berpikir..
perlu ke nak fight demi cinta?
perlu ke nak ayat2 manis kat gurl sedangkan semua tu dusta???

bagi aku..(tak tahula bagi orang laen)..cinta tak bole dipaksa..
cinta tidak bole mengikut..
tetapi cinta pada YANG MAHA ESA tetap sampai bila2

setiap perhubungan adalah berlainan..
bagi aku setiap perhubungn haruslah sntiasa dijaga,jujur n yang paling pnting ikhlas..
bukan aku cakap kita kena rilek je ..tapi jaga sebaik mungkin perhubungan dengan cara sendiri..(just pendapat aku je).

selagi tak disahkan dengan akad nikah..
aku akan bagi peluang untuk dia membuat keputusan..
pilih yang terbaek antara yang terbaek..
n bagi aku..
kalau dah xske jangalah berahsia...terus je bagitahu...
jangan sampai terserempak macam2 alasan berputar belit yang aku dengar..
aku adalah aku...
cara aku adalah cara aku...
BAGAIMANA ANDA PULA.....???????????????

Labels:


NEWER
PAST



home profile shaifulshafian