CLICK TO KNOW ME

contest (6024) Danbo's journey (513) Event (8991) Fakta menarik (928) festival (788) Gadget (562) industrial training (343) kehidupan (432) makan2... (453) MaLaYsIa best PlacE (653) nice place at Korea (315) pendapat (2343) personal (4553) photography (3224) project sabtu (342) Sesi Terjah Blogger (993) SukA-SukI (5634) travel (434) wordless wednesday (1111)

Theme © ???



CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100
Thursday, April 1, 2010 | 6 comments


hai2,salam readers...tengah tambah2 traffix kat blog member2..tibe jumpe contest ni kat blog ell...click link2 yg ade kat c2 rupe2nye contest ni datang dari blog diari seorang lelaki
seperti kat title blog aku..contest ni namanye " Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100".
wow, RM100..sape yang xmau..huhuhu.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$..tengok banner ni pon meremang mata(betul ke ayat ni???).haha.....
tarikh tutup penyertaanye pulak pada 30.04.10..lama lagi..huhu


Hadiah

Tempat pertama akan menerima RM100 ke akaun anda

Tempat kedua akan menerima RM50 ke akaun anda

Tempat ketiga akan menerima RM30 ke akaun anda

Tempat keempat & kelima akan menerima saguhati sebanyak RM10 terus ke akaun anda



Jawapan aku : tengok dari blog2 member laen, semua nak guna untuk keperluan masing2...tapi bagi aku nilai RM100 nie besar..so memandangkan aku still lagi di Korea wat industrial training selama 6 bulan n akan balik pada awal bulan julai.....duit RM 100 dari lelaki ini akan aku gune juga untuk keperluan harian seperti makan (untuk hidup), beli barang keperluan (nothing special) dan aku akan belikan die.....

sourvenir dari Korea (harap ni special)..ehehe..

atas sebab bagi aku duit ni...: )....
if aku dapat duet tu..lelaki ini silalah beri alamat anda supaya aku dapat mengepos sourvenir itu nanti..aku janji...kalau xpercaya, aku bagi blog member2 sekuliah aku
ell n areda.bolela contact die ke incase aku x wat sepeti yang aku janjikan ni..huhuhu.


oklah...banyak pulak membebel...aku harap aku bole memikat hati lelaki ini..sorry,i''m not gay ok..hehe....kepada blogger2 laen korang pon bole join blog nie ..g je blog diari seorang lelaki ini...syarat2 die memang sempoi..k la,adiossss....: )

Labels:


NEWER
PAST



home profile shaifulshafian