CLICK TO KNOW ME

contest (6024) Danbo's journey (513) Event (8991) Fakta menarik (928) festival (788) Gadget (562) industrial training (343) kehidupan (432) makan2... (453) MaLaYsIa best PlacE (653) nice place at Korea (315) pendapat (2343) personal (4553) photography (3224) project sabtu (342) Sesi Terjah Blogger (993) SukA-SukI (5634) travel (434) wordless wednesday (1111)

Theme © ???



**hangat**..untuk peminat SNSD aka GIRLS GENERATION
Wednesday, March 31, 2010 | 3 comments
korang peminat SNSD a.k.a GIRLS GENERATION????...kat cni aku ade link yang best untuk korang dapat wallpaper n poster menarik SNSD...chop2, bukan wallpaper je...tapi mobile wallpaper, skin player ngan icon2 diorang pon ade sekali...

wallpaper yang ade dalam ni sume mengikut saiz monitor korang xkira r besar,kecik,HD ke ape ke..semua ade.....huhuhu

sapa yang korg minat??
yuri?
hyoyeon?
sooyung?
sunny?
yoona?
taeyon?
seohyun?
jessica?
tiffany??


xkisah la sape2 yang korang minat pon....gambar diorang sume ade dalam link nie...
menarik..mantap...update dari dulu sampai single terbaru diorg...


aku dapat tahu link ni dari senior korea aku..memang menarik n aku nak kongsi dengan korang...............link ade di bawah ..sila click ya!!!



click here

n jangan lupe jadi follower aku k..banyak benda menarik di korea yang akan aku kongsi dengan korang..tanpa korang,siapalah aku..adiosss..: )

Labels:


NEWER
PAST



home profile shaifulshafian