CLICK TO KNOW ME

contest (6024) Danbo's journey (513) Event (8991) Fakta menarik (928) festival (788) Gadget (562) industrial training (343) kehidupan (432) makan2... (453) MaLaYsIa best PlacE (653) nice place at Korea (315) pendapat (2343) personal (4553) photography (3224) project sabtu (342) Sesi Terjah Blogger (993) SukA-SukI (5634) travel (434) wordless wednesday (1111)

Theme © ???



....rice cake festival @ geongju......
Saturday, April 24, 2010 | 3 comments

salam readers...dah bersawang aku rasa blog aku nie...ni semua sebab aku dh bertukar lab dri biomaterial ke electronic n programming lab,..so aku bz kat sne...pegi pagi keluar malam...haishhh...neway aku nk post pasal travel aku ke geongju (salah sebuah daerah yg terkenal n cantik kat korea)..aku n kawan2 yang laen melawat tempat ni bersempena dgn rice cake festival n pastu jalan2 la kan ape lagi..hehehehe


pergerakan kitorang bermula seawal 11 pagi dengan konvoi berbasikal sebab berbasikal kat memang popular...masing2 mula la pilih basikal diorg...n aku amik yang classic je ..atas sebab ape aku pon tak tau..hahaa


muka2 semangat dengan basikal masing2



last2 aku jugak yang menang..haha..lawa tak basikal nie????hehe



lepas berkayuh, berpeluh, berbau (except aku)...kami pon sampai la kat tmpat rice cake festival nie...macam2 jenis rice cake ade...macam2 bntuk pn ade.....wat aku rambang mata je nak makan..opssss,tapi bukan free kena beli laaa.....huhu


aneka rice cake yang lawa2 n menarik



ni namanya shikey( air nasi)...memang popular kat sini....


lepas round kat c2 dalam 1 jam, kami pon pegi la makan lunch kat warung depan...ni la yang kami makan...
kalkutsu( mee sup)


pajon aka pizza korea



lepas makan n kenyang...kitorang pon beerkayuh lagi ke taman2 berhampiran sambil explore2 kawasan geongju nie...

cherry blossom


penat berbasikal...take time..rest in peace..:P



pic menarik kali ini.....




beomohsa temple



beomohsa samurai..hehehehe


pada hari tu...kami sempat round sekitar je..actually banyak lagi tempat menarik kat sini tapi nak wat camne masa tidak mengizinkan..may be next time................n sampai cni je la episode kali ni..bye2 n jumpa lagi.hehehe

Labels:


NEWER
PAST



home profile shaifulshafian