CLICK TO KNOW ME

contest (6024) Danbo's journey (513) Event (8991) Fakta menarik (928) festival (788) Gadget (562) industrial training (343) kehidupan (432) makan2... (453) MaLaYsIa best PlacE (653) nice place at Korea (315) pendapat (2343) personal (4553) photography (3224) project sabtu (342) Sesi Terjah Blogger (993) SukA-SukI (5634) travel (434) wordless wednesday (1111)

Theme © ???



Sesi Terjah Blogger Shy: (Blogger Doodle Feeza Macho)
Sunday, August 14, 2011 | 18 comments

Assalamualaikum...welcome-welcome!..selamat datang...dan selamat menjalani ibadah berpuasa jugak....fuh, semenjak dua menjak ni panas jugak shy tengok banyak plak kartun doodle ni kat blog rasa cam nak buat dodol time raya ni pon ade..

Tapi doodle yang wat shy tertarik sangat ni dari seorang Blogger yang lebih dikenali ngan nama Feeza Macho dan kalau korang perasan dia selalu guna nama Abang Kawasan kat Shoutmix dia...Hek eleh, dah besar sangat ke nak nak guna nama camni..Panas betul la..ptuihhh!!!!


tapi dalam keadaan mendidih ni ade jugak rasa sejuk tengok kartun doodle dia...Cool beb!!...Ape lagi shy cari die untuk sesi terjah bersama shy ni..nak interview dia ni cikit apesal kerek sangat ni..haishh..haha

post kartun terbaru dari Feeza Macho

Perbualan dengan Feeza Macho ni:
Shy: Bole bagi tau sikit sebanyak latar belakang tak??cam bile start berblogging ke....

Feeza Macho: aku start blogging tahun lepas kot. tujuan aku ber blog ? sesaje suka suka...wakakkaka ..peliss.. peliss( please please) tulis aku lelaki..

Shy: (Lelaki??.sentap jap..tak hairanla dia guna nama Feeza Macho n Abang Kawasan)..hihihi..Bila kau start buat kartun dodol ni..Eh,silap....kartun Doodle ni??...

Feeza Macho: Oh, aku yang nyata memang sangat suka melukis. Sebenarnya memang aku nak ber-doodle tapi tak reti sangat pastu aku jumpa blog doodal, kartun dia sempoi n best..nak tengok blog dia click blog doodal ni...aku jumpa video tuto dia then aku try la ckit..(senyum sempoi)

Shy: ok..then,kat mana ko jumpa video tu n ape post pertama ko psl doodle ni??

Feeza Macho: Kalau tak silap aku suruh doodal tu buat tutorial then dia buat dia bagi..Oh,post pertama eh..jap..(mencari)...ni post doodle pertama aku "Mata Duitan"..(gelak besar)

Shy: ooo....tapi doodle kau sekarangg makin lawa laa...ape rahsianya??..siap buat animated lagi....hehehe

Feeza Macho: tak ada rahsia ape2 kot mungkin usaha dan minat sangat melukis..Animated tu saje je nak buat kelainan..hehe

Shy: Nice2...sampai bila nak berdoodle nie??...

Feeza Macho: sampai bila ?erk ? sampai aku dah menyampah tengok org punya doodle sebijik cam aku punya..(gelak lagi).:D

Shy: haha....bakat dan gaya lukisan konfem lain-lain..tak bole sama punya....soklan last..ape pndapat ko dengan munculnya banyak blog yang nak berdoodle jugak...ko rasa tercabar ke tak??hehe

Feeza Macho: ekceli (actually).. aku tak kisah laa dorang nak berdoodle tp guna cara dan identiti sendiri . cari identiti sendri.. maksud aku macam bila orang tengok doodle tu tahu tu doodle sape..kalau dah ramai ber doodle pon, aku akan cari cara nampak kan kelainan doodle aku .*kalau aku rajin (hahahahahaha)

Waaa....berbakat sungguh Feeza Macho ni..anyway, shy doakan semoga kartun doodle si dia ni makin popular dari ari ke ari..memang rare doodle dia ni...Ok la,sampai sini saje lah sesi terjah bersama beliau..

Lepas ni nak terjah sape lagi eh???....Wait n see untuk episode akan datang...Panas...(bajet cam melodi la pulak)..hahahaha....

Nak tanya lebih lanjut/komen pape ke:
click here

Labels: ,


NEWER
PAST



home profile shaifulshafian